Naleśniki proteinowe

Naleśniki są świetnym rozwiązaniem na sobotnie śniadanie, a nawet posiłek potreningowy. Równie dobrze można zabrać je ze sobą do lunch boxa. Są pyszne nawet na zimno. Masa na naleśniki jest dość wodnista, jednak po usmażeniu stają się puszyste i delikatne, a w smaku przypominają te oryginalne. Wszystko za sprawą genialnych nasion babki jajowatej, która wiąże wszystko ze sobą. Jeśli do tej pory mieliście za sobą raczej nieudane próby keto naleśników, to polecam spróbować ten przepis. Nie ma możliwości, żeby coś poszło nie tak. Moja ulubiona wersja jest na słodko, z twarogiem sernikowym, jednak nic nie stoi na przeszkodzie aby dodać słone przyprawy i zrobić opcję wytrawną.  Naleśniki są bardzo sycące. Ja po dwóch byłam najedzona przez parę godzin.

Puszyste naleśniki na diecie keto. Proteinowy posiłek potreningowy, opcja na sobotnie śniadanie. Naleśniki bez glutenu i laktozy za to z dużą ilością protein

Przepis na keto naleśniki

  • Białka jaj lub całe jajka- 4 szt.
  • Nasiona babki jajowatej- 2 łyżki
  • Mąka kokosowa- 2 łyżki
  • Odżywka białkowa (u mnie waniliowa )- 30g
  • Woda- 200ml
  • Cynamon- 1/2 łyżeczki
  • Masło do smażenia
  • Twaróg sernikowy do posmarowania

 

Ubić białka jaj z odrobiną soli, dodać resztę składników i dokładnie ze sobą połączyć. Odstawić na 10 minut, do napęcznienia babki jajowatej. Jeśli nie mamy w swojej kuchni odżywki białkowej, można ją zastąpić dodatkową łyżką mąki kokosowej. Na patelni rozgrzać 1/2 łyżeczki masła i wylać cienką warstwę masy na patelnię. Smażyć z obu stron. 

Moja propozycja podania to dodatek twarogu sernikowego z cynamonem i małą ilością ksylitolu. Równie pyszne będą w opcji wytrawnej z warzywami. W drugim wariancie odżywkę białkową (słodką) można zastąpić wersją neutralną lub dodatkową łyżką mąki kokosowej i dodać przyprawy takie jak ostra i słodka papryka, czosnek i sól.

Pyszne naleśniki bez laktozy. Prosty przepis i szybkie wykonanie. Posiłek potereningowy w wersji vege keto

 

 

Przepis na szybką wegetariańską pastę z awokado. Warzywna dieta ketogeniczna. Pasta idealna na śniadanie

WROĆ DO BLOGA

Naleśniki proteinowe Vege Keto

28 kwietnia 2019

Lorem ipsum dolor sit amet